Thursday 12 October 2017

Aksjeopsjoner Uvanlig Volum


4 tips om sporing av uvanlige valgaktivitet. Hvordan gjør du det. Det er et spørsmål jeg har blitt ofte spurt med hensyn til å finne alternativer som er klare til å bevege seg og være på høyre side av handelen. For de siste flere årene har jeg har vært veldig hemmelighetsfull og har ikke avslørt denne informasjonen til noen. Etter mange år med å unnvike dette spørsmålet, er jeg klar til å avsløre verktøyene jeg bruker, hvordan man forstår den uvanlige alternativaktiviteten, og viktigst, hvordan man handler det. Som du vet gode alternativer handelsfolk bruker innflytelse til å tjene penger med minimal kapital Å være en kjøper av et alternativ er en lav sannsynlighet handel siden seksti prosent av alternativene utløper verdiløs. For å lykkes i å gjøre et stort fortjeneste i samtaler eller sett, tror jeg du trenger å vite hvor store penger går i opsjonsmarkedet Å være i stand til å se hvor penger flyter i opsjonsmarkedet vil typisk gi deg en fordel for å holde deg foran mengden. Jeg har ofte bemerket at uvanlig opsjonsaktivitet signalerer et potensielt stort trekk. grunnen til hvorfor uvanlig opsjonsaktivitet ofte signalerer et potensielt stort trekk er fordi innsidere vanligvis vil handle på informasjon de hører eller har hodet på nyheter som vil føre til at aksjekursen går. Disse innsiderne vil krypse inn i opsjonsmarkedet for å gjøre seg svært store innsats for å tjene på innflytelse som alternativer gir. Jeg er fortsatt best i bransjen for å kunne se og spore denne typen aktivitet og levere informasjonen til klientene mine via abonnementstjenesten. Mange prøver å kopiere eller til og med kopiere det jeg gir , men min innsikt og erfaring er alltid prevail. Finding Wall Street s mest lukrative Trades Report. How den lille fyren kan dra nytte av Wall Street s Best Trades. Aktiviteten i Aruba Networks Inc ARUN i dag er et perfekt eksempel På fredager har jeg en live chat room åpent for medlemmer slik at vi kan handle ukentlige alternativer together. At 10 58 AM EST, jeg kjørte gjennom mine typiske morgen skanninger å spore uvanlig alternativ aktivitet og jeg plukket opp på noen store kjøpere av 23. mars ringer til 0 40 per kontrakt. Deretter finner du en liste over de ti beste bestillingene for i dag, og du kan se at de kom inn klokken 10 39 EST som kjøpere av store blokker av disse kontraktene. Topp 10 bestillinger i Aruba Networks. Denne typen handling får alltid min oppmerksomhet fordi disse er kjøpere av anropsopsjonskontrakter som utløper om syv dager, hvorav to er ikke-handelsdager. Den eneste måten disse anropsmulighetene vil tjene, er hvis prisene går høyere innen neste fredag. Hvis du se på 1 minuttet diagrammet nedenfor, vil du legge merke til en stor spike i volum på nøyaktig samme tid som disse anropene ble kjøpt.1 Minutur av Aruba Networks. Right etter at aktiviteten rammet, fortsatte aksjekursen å flytte en annen 1 00 høyere De anropsalternativene som ble kjøpt, nådde en høyde på 0 85 per kontrakt og avsluttet dagen på 0 70 per kontrakt. Jeg varslet medlemmer i chat-rommet mitt, at dette ser ut som det kan få et trykk når samtalene blir Bidra opp ca 0 15 av kjøpere. Uvanlig alternativaktivitet er bare en indikator Etter min mening er det den mest sanntidsindikatoren tilgjengelig fordi den viser meg hvor pengene går i opsjonsmarkedet. Jeg henter vanligvis på den uvanlige alternativaktiviteten og bruker teknisk analyse for å filtrere ut ideer og finne handler som har den beste risikoen for å belønne. Uvanlige alternativer Aktivitet Her er mine fire tips. 1 Volum Sammenligne anropet sett volum versus gjennomsnittlig daglig handel. Ta det et skritt videre og sammenlign volumet i en bestemt kontrakt med tidligere åpen interesse. Jeg liker for å se volumet minst tre ganger det gjennomsnittlige daglige volumet. Hvis volumet er større enn den åpne interessen, vet du at det er noe uvanlig alternativaktivitet. Hvis du lurer på om volumet er nytt, så se neste dag for å se endringen i åpen interesse. Jeg liker å se valgvolumet forekomme i store blokker på 100 kontrakter eller mer. Denne størrelsen indikerer at volumet er et resultat av institusjonell kjøp fremfor detaljhandelskunder som prøver å finne den neste varme aksjer Institusjonene pleier å være de smarte pengerene og det er det jeg vil følge.2 Gå bakover Når du legger merke til en endring i aktivitet, se på alternativene i de forste to månedene for å se om noe fanger ditt øye.3 Nyheter Uvanlig alternativ Aktiviteten skjer ikke i et vakuum. Det er en grunn til det, og det er ofte knyttet til overskriftsnyheter av dagen. Du vil beholde dagens nyheter i bransjen, samt pressemeldinger om konferanser og andre viktige hendelser. Etter at du har identifisert det som ser ut til å være en uvanlig alternativaktivitet, må du avgjøre om aktiviteten åpner, kjøper eller selger. For å gjøre dette, se på Budet og Spør på kontraktene og se for å se hvor den siste handelsprisen er , for å se om handelsmenn er aggressive ved å selge alternativet som rammer budet eller kjøpe muligheten til å betale tilbudet.4 Spillover Se etter spillover i andre streikpriser. Markedsførere vil typisk ta den andre siden av handelen. Med andre ord, de ønsker å rem ain delta nøytral ved å selge samtaler for å lette transaksjonen, og da vil de straks oppveie sin posisjon ved å benytte den underliggende aksjen. Det betyr at de kjøper aksjer mot anropene de solgte. Men hvis de tror at kjøp er et resultat av smarte penger , kan de hekke sin posisjon ved hjelp av andre alternativer som resulterer i et spillover i kjøp av samtaler ved forskjellige streik. Jeg håper at du har lært noe av denne informasjonen, og at du kan dra nytte av de tipsene jeg delte i dag, utfordrer jeg deg til å begynne å se mer inn i alternativkjeden når du ser på forskjellige ticker-symboler. Hvis du er interessert i å lære mer om uvanlig opsjonsaktivitet, verktøy jeg bruker, eller viktigst hvordan jeg handler det. Jeg opprettet en trinnvis rapport som lærer deg nøyaktig min prosess som du kan begynne å bruke today. Finding Wall Street s mest lukrative Trades Report. How den lille fyren kan dra nytte av Wall Street s Best Trades. Reply 5 juni 2014. Jeg har lært mye fra din artikkel av sporing alternativ volum og var imponert over din skriving jeg har noen tilfelle trading spørringer håper du kan hjelpe svaret for NQ NetQin mobil økte 31 på gårdag 4 juni s trading jeg har sjekket muligheten interesse diagrammet, samtalen og putte volumet ikke skiller mye for 6 juni Det høyeste settet P6 5 volum er 1209, samtale C9 volum er 972 Som du vet før 4. juni åpner en begivenhet som heter uavhengig etterforskningsrapport, bør det føre den store hovedstaden for oppføring. Så jeg lurer på hvor jeg skal sjekke 3. juni før handelsdagen s-volum for Call-alternativ Jeg sjekket CBOE-nettsiden, men ikke tilgjengelig. Et annet eksempel er EJ E-House China Holding, jeg la merke til at 5. juni s-handel setter volum Put Strike P8 21. juni volum 9005, stor åpen interesse enn gjennomsnittlig volum og Put call forholdet er 9005 3000 Avhengig av det kan jeg følge putten og kjøpe dette Put 8 juni 21 og satse på at det vil falle under aksjekursen er 8 94. Jeg gleder meg til å høre fra svarene dine Best regards. Reply 5 juni 2014. Jeg h ave har lært mye av artikkelen din av Tracking Option Volume og var imponert over din skriving. Jeg har noen saksbehandlingsforespørsler. Håper du kan hjelpe svar. For NQ NetQin Mobile økte 31 i går i går 4. juni s. Jeg har sjekket alternativet Interest chart, samtale og sett volum skille ikke mye fra 6. juni Det høyeste settet P6 5 volum er 1209, samtale C9 volum er 972 Som du vet før 4. juni åpner en hendelse som heter uavhengige undersøkelsesrapport, skulle det føre den store hovedstaden for oppføring. Så jeg lurer på hvor jeg skal sjekke 3. juni før handelsdagens volum for Call-alternativet jeg sjekket CBOE-nettsiden, men ikke tilgjengelig. Uvanlig volum for NASDAQ Stocks. Real-Time etter timer Pre-Market News. Flash Sitat Sammendrag Sitat Interactive Charts Default Setting. Vær oppmerksom på at når du lager din valg, gjelder det for alle fremtidige besøk til Hvis du når som helst er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har noen spørsmål eller støter på et problem s ved å endre standardinnstillingene, vennligst send e-post. Bekreft valget ditt. Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search Dette vil nå være standard målside med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker du vil endre innstillingene dine. Vi har en tjeneste å spørre. Prøv å deaktivere annonseblokkeren eller oppdatere innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert, slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har Jeg kommer til å forvente fra oss. Opptak Trading Center. Real-Time etter timer Pre-Market News. Flash Sitat Sammendrag Sitat Interactive Charts Default Setting. Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, vil det gjelde for alle fremtidige besøk til If, at når som helst, er du interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har noen spørsmål eller støter på problemer med å endre standardinnstillingene, vennligst send epost. Bekreft ditt valg. Du har ve valgt for å endre standardinnstillingen for Quote Search Dette vil nå være standard mål side, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene dine. Vi har en tjeneste å spørre. Annonsen din blokkerer eller oppdaterer innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert, slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du kommer til å forvente fra oss.

No comments:

Post a Comment